nurkync Kızlar 10 gün sonra 7 aylık olacağız inşallah. Püre çorba şeklinde besleniyor bebeğim şuan . 7 . Ayda da bu şekilde mi beslenecek yoksa pütürlü katı gıdalara geçecek miyiz ??
Hiilyuss nurkync en baştan beri çatal ile ezerek veriliyor zaten tam püre kıvamı yapılmıyor ki. Yani verebilirsiniz ne kadar geciktirirseniz okadar zorlanırsınız
bisenakillisinzaten nurkync geç kalmadan vermeye başlayın. Çatalla ezerek verin. Asla çorba kıvamı olmasin
3kedili2bebekli nurkync geçin pütürlü hatta pankek omlet krep tarzı yumuşak şeylerle katiya da başlayın sebzeleri artık küçük küp doğrayın ezmeyin normalde ek gıdaya pütürlü başlanır çünkü
nurkync Hiilyuss çatal ile eziyorum evet sebze haşlama yumurta gibi şeyleri . Çorbaları blenderdan geçiştiriyorum sadece
nurkync bisenakillisinzaten evet evet çatalla eziyorum bebek maması kıvamı olmuyor hiç . Ama çok pütürlü de yemiyor minik minik pütür bırakıyorum deneyerek veriyorum biraz alıştı pütüre . Ek gıdaya geçeli 20 gün anca oldu direkt veremedim çatalla ezdim haşlananları vs ☺️
bisenakillisinzaten nurkync çok güzel. Evet 7. Ayda da bu şekilde verin iyice alışsın. 8. Ayda pilav ekmek parçası vermeye başlayabilirsiniz. Ben bu şekilde yapmıştım.
nurkync Meyve püreleri sebze püreleri ve çorba vs yapıyorum . Muhallebi yapıyorum seviyor . Pirinç ununu sevemedi asla 😂❤️
eslem00 nurkync 5 ay 20 günlük kızım bir hafta oldu başlayalı ek gıdaya doktor önerisi ile bende bebek irmiği pirinç unu versem olur mu erken mi daha
nurkync 3kedili2bebekli pütürlü ile başladım ama öğürdü defalarca midesi bulandı galiba . Hala şuan bile pürüzleri ağzından çıkarıyor ısrarla alıştırmaya çalışıyorum biraz biraz
3kedili2bebekli nurkync öğürme bir reflekstir o şekilde öğreniyor ogurur oksurur kusar bir bakmissiniz yutmayı öğrenmiş 😊
nurkync 3kedili2bebekli bugün pankek denedim çiğnemeyi öğrendi biraz da olsa çıkarmadı ☺️🧿mutlu oldum 🥰
3kedili2bebekli nurkync çıkarsa bile problem etmeyin dediğim gibi bunlar refleks ve zamanla her şey oturacak 😊
nurkync eslem00 daha en başındasınız bunlar için erken sebze yoğurt ve meyve taşımlarını yapın 3 gün olarak daha sonra onlar ile tarifler yaparsınız ❤️