Sevvl bilmiyorum artık ama o ipneyi bana 3 kere yapmışlar anestezi yetmediği için ben çok hızlı toparlandım sadece arada böyle bel ağrısı oluyor beni zorlayan doğumdan sonra rahattım sezeryan sıkıntısı yaşamadım ama anesteziyi fazla vermeleribdwb kaynaklı 1 hafta aşşırıı baş boyun ağrım olmuştu o da narkoz tamamen atılınca bitti bu bel kaldı böyle 🙂