Merhaba anneler. 3 aylık bebeğim var. Geceleri cok sık uyanıyor her seferinde de emiyo en fazla 2 saat uyuyor sonra saat başı bazen yarım saate bir kalkıyo bazen emip hemen uyuyo bazen 1 2 saat uyanık kalıyo. Gündüzleri cok uyuyo desem o da yok 3 uyku 40ar dklik yapıyo. Böyle bi olması gerekiyo yoksa bi anormallik mi var bizde. Bunu nasıl düzene sokabilirim ilk çocuğum desteklerinizi bekliyorum