The_paues Merhaba kızlar 1 yaşından sonra menenjit aşısı olup zor atlattık ateşlendik diyen var mı? Her bebekte ateş huysuzluk yapmaz herhalde ?Gözüm korkuyor aşıdan hem yaptırmak istiyorum geç bile kaldık hastalık vs derken bu aya kaldı.
aslgrs The_paues biz malesef😒 ilk dozu 13 aylıkken yaptırmıştık ateş yaptı bayada bi bacak ağrısı. Ama 2. Dozda hiç bişey olmadı
gozdealina The_paues merhaba kızım ne 14 aylık 3 doz planladı doktorumuz 1 hafta önce ilk doz bexero yaptırdık çok şükür sorunsuz atlattık bende çok korkuyordum ama düşündüğüm gibi olmadı diğer ay nimerix yaptırıcam sonraki ay yine bexero Bu arada doktorumuz bu ayda önerdi herkes farklı yaptırıyor daha fazla geciktirmeden yaptır annesi 😊
Snglkargc_0107 The_paues biz 13te yaptırdık o gece ateş ve huzursuzluk yaptı fazla uyumadi ama sabaha biseyi kalmadı 2. Dozu hiç etki yapmadı şimdi 25. ayda 3. Dozu kaldı sadece
The_paues Snglkargc_0107 3 kez olmuş olacak yani öyle mi ? Bizim zaten uykumuz yok kaç gündür o yüzden bu gece hepten uyumayız muhtemelen 😂 calpol verdiniz mi
Snglkargc_0107 The_paues muhtemelen öyle okur eğer etki yaparsa ☺️ verdim doktor zaten verebilirsin demişti geceye kadar dayandım baktım zorlaniyo öyle verdim
The_paues Snglkargc_0107 az önce yaptırdık aşıyı.inşallah ateşi çıkmaz bakalım bende gece yatmadan veririm calpol
hndathn The_paues 13.ayda tek doz nımenrıx yaptırdım hiçbir yan etkı görmedim 24 aylıkken bexsero ilk doz oldu hiçbir yan etkı olmadı 26.ayda bexsero 2.doz oldu işte o en agırıydı. Kusma 39 ları geçen ınatcı yüksek ateş zaten hastanede ancak 6 saatte düşürdüler atesını ertesı gün kusma yoktu ama ateş vardı ınatcı degıldı 3.gum bırsey yoktu
The_paues Snglkargc_0107 şimdiye kadar ateşi çıkmadı öyle bi huysuzlukta yok gece çıkarsa vereceğim artık