Mide bulantısından kıvranıyorum cunku kahvaltı asla yapamıuorum sadece paket keklerde beslenıyorum öyle huzursuz huysuz oglum varki saniye yanından ayrılsam aglama krizine giriyor😞mide bulantım felaket.uykusuzluktan beynim çatlıuor başım ağrıyor ve ateş bile yapıuor ev işlerin oldgu gibi heryer pis camasırlarmı makınaya atsam asmaya vaktm olmuuor😞öyle perısanım.inanırmsınız tuvalete gıdemıyorum oglum uyumuyor ağlıuor😞kaynanam belası kendi keyfınde kaynanam ve görumcelerım öglen 2 ye kdr uyuyorlar kahvaltıyı 3 gibi yapıp ev ıslerını 5 te bitirıyorlar hoop gün bitti akşam ıcın yemek yapmam lazım dıyıp gelmıuorlar😢ailem uzakta .ne zormuş bu gurbet .gercekten çöktüm.