Selam arkadaşlar kızım 15 aylik 3ayliktan bu yana alerjisi var. İlk kanlı kaka ile başladı. Sonrasında döküntü ve pişik ve egzama. 1 yaşından sonra alerji azalır diye okudum 2 defadır kan tahlili yapıyoruz ve değerler artiyor. Süt ıge antikoru <0.35 referans degeri iken bizimki >100 bizimki. Ne yapmam lazım bilmiyorum. Süt alerjisi yüksekken bitenler var mi acaba .