Merhaba bebegim 5 ay 8 günlük uykuya emzikle kendisi geçiyor bazen mızırdanarak ağlama siddeti artarsa yanında olp pispis diyorum sadece o da cok nadir. Ama bazı geceler gözü kapalı bi sekilde ağlamaya baslıyor uyku döngüsünü kıramıyor galiba desteksiz uyudugu halde bu garip değilmi? Ağlamanın siddeti artınca pispis yapayım diyorm bu sefer hepten cok ağlıyor gözü açılıyor sakinlestirmek zor oluyor. Bir fikri olan varmı