Mama vermek kötü bişi değil, kendinize bu baskıyı yapmayın. Bende anne sütü mama şeklinde ilerliyorum. Sağımla az da olsa sütüm arttı ama emzirme sonrası mama veriyorum, bazen süt hiç gelmiyor sadece mamayla ilerliyoruz. Hangi mamayj kullanıyorsunuz bazı mamalar çok kilo yapıyor.
Az az sık verin sindirsin, mamayı sindiremeden diğer öğün gelince de fazla kilo yapar. Bebeğiniz doyuyor bunu düşünün.
Emzik ve mamaya karşılar. Fakat kimse keyfi vermiyor.
Canınızı sıkmayın