2 ay oldu sezaryen olalı sıfır göbek :)
Ama ben hamilelikte hiç kilo almadım nerdeyse hamileliğin başındaki kilomla doğum yaptım ( ortalara doğru kilo vermiştim)
Gebelik şekeri vs çıkmıştı. Şu an doğum öncesi göbeğim gibi hatta önceden biraz göbek vardı şimdi daha zayıf olduğum için o da yok