Gece en fazla bir kez uyanıp emip uyuyan çocuk son bir aydır sabaha kadar 20 dk da bir uyanıyor sabaha kadar memede kalmak istiyor ve emerken sürekli gazı varmış gibi kıvranıp duruyor artık çok yoruldum iki üç saatlik uyku ile işe gidiyorum 😕 var mı başka 5. ay da bu sorunları yaşayan acaba