mail mi? Mail yoluyla mı mesajlaşıyorsunuz? Hangi çağda yaşıyoruz, WhatsApp denen bir şey var. Acil bir durum olur araman gerekir, ararsın. Bu konuda ve diğer tüm konularda Mehmet beyi tek geçerim. Hem bilgi, donanım hem de ulaşılabilirlikte ben onun üstüne tanımıyorum. Mehmet Yanı bi araştırın derim. Instagram adresi de var @pediatrist.baba diye