Kızlar bebeğim üç gün önce sünnet oldu sanki dün gece fark ettim böyle bezinde pembe sarı lekeler vardı acaba iltihap mı dedim. Sünnet bölgesinin efradı da şişmişti. Ben bezini sık değişritiyorum ama pipiye hiç dokunmuyorum. Bir bez değişiminde kremlerini sürüyorum diğerinde zeytinyagı döküyorum ama nerde hata yapıyorum. Şişmesi normal mi birde doktor hiçbir şey demedi pipiye dokunmuyorum ben yaralı diye yapışma vs olmaz değil mi zaten hiç kuru bırakmıyorum