Kızlar geçen günde post açtım ama kimse cevap vermedi gerçekten kafama takıyorum bu durumu geçen hafta içinde bebeğim adımlar atmaya başladı tabiki düşüyor henüz. Pazartesi günü parka götürdüm baya akıcı yürüyor düşe kalka ama pes etmiyor tekrar yürüyor sorum şu ki eve geldik mi yine temel olarak emekliyor tabi ki bazen bi yerden bi yere giderken ellerini bırakıyor ama çoğunluk olarak ben ayağa kaldırıp hadi yürü diyorum öyle yürüyor yere düştümü tekrar emekliyor neden yani ne zaman tam akıco bi şekilde yürür evde. “13 buçuk aylık” bu arada.