Arincanim04 Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 5. Ayına girdi bş kaç gündür uyumaya çalışırken bağırıyor sürekli ıkınıyor gibi sesler çıkarıyor aynı durumu yaşayanlar var mı 😶
Sevvaldal Arincanim04 benim bebegimde 5.5 aylik. Cok yuksek sesle olmasa da oyle sesler cikartiyor. Gectigimiz haftalarda domuz gribi atlattik ve o donemde hep kucakta sallayarak eee yaparak uyuttuk sonra huy edindi. Kendini uyutmaya calisiyor diyorlar🙈🥰
Arincanim04 MRL_U27 yok canım ya tam uyumaya çalışırken bağırıyor şükür gaz da değil kabız da değil rahat yapıyor yani önceden kendine e yapıyordu şimdi sesi çıktığı kadar bağırmaya çalışıyor
Arincanim04 MRL_U27 yok canım doktoruna da hiç sormadım ara ara yapıyordu aşıdan sonra iyice yapmaya başladı boğazı yırtılacak artık
-Sunshine- Arincanim04 benim oğlumda 5. Ayında başlamıştı aynı şekilde ses çıkarıyordu 6 aylık olduk hala aynı 😂 sanırım kendi kendine ninni söylüyor😂 Bu dönemlerde normal sanırım canım keşif zamanları kendilerini seslerini keşfediyorlar.
Arincanim04 Sevvaldal sanırım seslerini dinlemek çok hoşlarına gidiyor Ay kuzucumm rabbim bol şifalar versin inşallah