Bebeğim 2 ay 13 günlük biz bugüne kadar meme reddi yaşıyorduk ve sütümde azdı yeni yeni gelmeye başladı elimden geleni yaptım yemediğim içmediğim şey kalmadı sütümü elimle sıkıp kaşıkla veriyordum bi sorun yoktu bebeğim beni 20 dk emdi 2 gün önce sabahına İshal yeşil mukuslu biraz kan vardı ateşi oluyordu doktora götürdüm kaka tahlilinde bişey çıkmadı kanda enfeksiyon çıktı ne yapmam gerekiyor damla maflor yazdı yatış dedi ama mikrop burda daha çok var küçük dedi kabul etmedim mamayı o gün soğuk vermiştim ondanda olabilir mi sütümle ilgili mi yani sonra korktum emzirmeye hayalim olan meme reddini aşmışken bebeğimin anne sütüne ihtiyacı var ama bunuda düşünüyorum o gün benim yediğim balık ve salataydı başka bşşey yemedim ne yapmam lazım doktor bugün yine getir bakayım bi kan sonucu çıkmamış daha ona göre yatış dedi ama yemesi yerinde mamasını bitiyor ateşide yok kaka rengi bi sarıya dönüyor bi yeşile ben yatış istemiyorum hastanede salgın varmış zaten ne yapıcam lütfen yardım edin evde nasıl geçer emzirmeli miyim çaresizim