vrmylm Merhabalar bebeğimin burnu akıyor, yarın aşı için gün verdiler. Ateşi olmadı sadece burnunda akıntı var. Aşı yapınca bir sorun olur mu? Endişeliyim. Bilgilendirirseniz sevinirim
vrmylm betul97_ ebeye sordum gelince doktora sorun diyor. Zaten havalar soğuk sağlık ocağı uzak evime 2 çocukla kendim götüreceğim. Gidince aşı yapamayız derlerse boşuna gitmiş olcam. Bilgilendirmediler.
betul97_ vrmylm Ayy ne var sorsaymış boşuna sizde gitmiş olmazsınız. Tekrar arayıp sorsanız işte 2 çocukla zor olur boşuna gelmek istemiyorum siz sorar mısınız diye
Derya5555 Bizimde bugündü aşısı burnu akıyodu sadece doktor muayene etti olabilir aşıya engel bişey yok dedi