Su orucu devamli yapilmiyor 1 gun ve ya 2-3 gun ara vererek. Cunku sen zayifladigini dusunerken yagdan degil kasdan kaybediyorsun. Ve bu da sana hicbisey kazandirmiyor. Onemli olan tartida rakam gitmesi degil. Vucut olcumleri. Zayiflarsin ama nasil yagdan mi kasdan mi bu cok onemli. Su orucundada malesef kas kaybediyor,bagisiklik dusuyor, yeme bozuklugi olabilir. Kendi basiniza buna kalkistiniz ama dikkat edin. Ara vererek yapmalisiniz. Sagliginizdan olmayin. Boyle kati diyetlerdense saglikli proten agirlikli beslenerek zayiflaya bilirdiniz. Soyledigim gibi tartoda rakam gitmemesi zayiflamadiginiz anlamina gelmiyor. Kaslar yagdan daha agir. Yagdan kaybedip kas kazaninca kilo degismiyor mesela tartida ama vucutta olcumlerde azalmalar oluyor