Kızlar merhaba. 9 ay 6 günlük bir bebişim var. Akşam 7 de mamasını içer, 7buçuk-8 de gece uykusuna geçer. Normalde gece 2 de uyanır beslerim. Bir de 5 gibi uyanır tekrar beslerim. 6.30′da da güne başlarız.
Ancak son zamanlarda gece beslenmesi 1e düşmüştü. Dün gece de hiç uyanmadı. Saat 4te ben uyandım. Baktım uyuyor. Biraz yüzünü filan sevdim uyanmadı. Ama benim içim hiç rahat etmedi. 5 e kadar yatakta döndüm durdum uyuyamadım. 5 te mama hazırladım. Uyandırıp içireyim diye. 60ml içti yada içmedi uyumaya devam etti. 6 buçukta güne başladık.
Sorum şu, toplamda gece uykusu ortalama 11 saat. Boyu kilosu gayet yerinde. 11 saat boyunca uyanmazsa uyandırmiyim mi ?
Bu zamana kadar bebeğim uyanmadıkça ben kaldırmadım beslemek için ama 4-5 saatte kalkardı. E şimdi uyanmadığında ne yapayım??