betus52 Dün aksamda post actım kimer yazmadı hic mi aynı durumda olan yok mu yani.dün bayagı kasındım kızız eski parfümü sıktı bana aksam acile gittin şekerm yuksek dikkat et dedi.şekerdrn de oluyor sanırım.önerisi olan var mı
Berfin4720 betus52 kaç haftalık hamilesiniz son haftalarsa ve avuç içi ayak altı kaşınmıyorsa sürekli cildinizi nemlendirin kış olduğu için vücut. Kuruyor o yüzden kaşınıyoruz
betus52 Berfin4720 dogum ysptım canım kızım 6 aylık.büuük kızım yanlıslıkla eski parfüm sıktı vücüduma ondna sonra basladı sanki.aksam acile gittim serum verfi alerjik şekerin yiksek dedi biraz .tatlı seyler yeme dedi.ne bilşm bende anlamadım nie bole oldum