11 aylık olacak oğlum hipp kullanıyorduk ama artık günde 2 kere içiyor bebelac golda geçtik 2- 3 kutu bitirdik sonra içmedi aptamil deneyeyim dedim 2 kutu bitirdi şimdi onu da istemiyor ay ne vereceğimi şaşırdım içmiyor resmen sabah 6da veriyorum ama asla almıyor😒