canimoglum55 Kızlar bebegim 2 aylik genellikle tavana saate bakıp gülüyor kendi kendine normal mi bu durum
nilikonunannesii canimoglum55 evet benim de bebeğim 2 aylık öyle gözü tavanda avize de hep bakıp bakıp gülüyor normal bir durum çoğu bebekte görülür.
ZeydsMom canimoglum55 evet normal zaten o uzakligi gozu gormuyor hala belli bi mesafeyi goruyorlar . Sadece isik cekiyor onu. Yada sadece bi refleks gibi bilmeden guluyorlar. Oda biseye denk geliyor surekli
songulasln canimoglum55 ay benimki 10 buçuk aylık geçen gece gecenin 4ü bi yerlere bakıp bakıp gülüyordu ödüm koptu bişiler mi görüyor diye 😀