Merhaba herkese arkadaşlar bebeğim 16 aylık emiyor hala ama öyle böyle emmek değil artık inanılmaz bkunu çıkardı ya sabaha kadar yemin ediyorum size abartmıyorum emiyor yanımda yan yatıyor emiyor asla iki dakika bırakıyorsun döneyim yatayım demiyor öyle ki sabah kalktığımda vücudumda hiç su kalmamış oluyor boğazlarım çatır çatır kurumuş oluyor berbat haldeyim ya gerçekten geceleri uyanıyor bağıra çığıra ağlıyor asla sakinleşmiyor eşimde bende bittik artık memeden başka bir şey kabul etmiyor asla yemin ediyorum saatlerce artık o kadar ağlıyor ki tahammülüm kalmıyor psikolojim bozuldu bi tane çarpasım geliyor ya kısacası sütten kessem işe yarar mı düzelir mi bu durum acaba diş dönemleri rahatlar belki diye sabredeyim diyordum ama artık dayanamıyorum bittim inanın ki sütten kesersem daha mi kötü olur daha mı iyi olur bilmiyorum ne yapsam