uyanib napiyor?kendi kendine oyalaniyorsa yerinden almayin.oyalansin uykusu gelene kadar.sabah uyanma zamanindan once yerinden almak.isiklari acmak konusmak oyun oynamak falan olmaz.ben cocuklarimda yenidogan doeminden beri geceleri konusmadim hatta dayanamayib optigum falan cok nadir olur.ama esim konusarak uyutmaya calisirdi.hep soyluyordum uykusu aciliyor onun icin aglayarak uyumaya calisiyormama nafile dayanamiyordu esim.