Oğlum haftaya yaşına girecek diğer bebekleri görüncd istemsizce kıyas yapıyorum gelişimi geri mi diye bi ay küçük olan bebekler emekliyor koltukta. Tutunup kalkıp çok rahat duruyor anneleri telaş bile etmiyor düşer diye yemek konusunda kendileri yiyolar ellerine alıp alkış bay bay yapıyolar benim oğlum emeklemiyor oda tutunup kalkıyor ama düşebiliyor bi kaç adım yürüyor dengede durabiliyor yattığı yerden kendi kalkıp oturamıyor yemek asla yemiyor ek gıdaya başladığımızdan beri zorlanıyoruz eline asla yemek almıyor tutturamıyorum yedirirken ağzını kitliyor gel alkış baybag yapmıyor çokta uğraşıyorum konuşma konusunda baba dede gel hadi diyebiliyor bilmiyorum çokmu takıyleum ama hiç neşeli bi çocukta değil huysuz agresif oluyor genelde