Ben daha küçükken vermiştim bu tamamen annenin alabileceği bir sorumluluk daha sonradan bırakma olayı vs ama gerçekten rahat etmiştim emme refleksi çok kuvvetli bir bebekti kızım açta olsa tokta olsa emmek istiyordu emerken uyumak istiyordu bize çok ama çok faydası oldu kolik döneminde de aynı şekilde