Selam herkese. Kızlar kızım 1 yaşına gireli 1 hafta oldu ve uyku sorunları yaşamaya başladık (gerçi hiç bitmemişti ) şöyle ki en geç akşam 10 da uyuyor ama gece çok sık uyanıyor gazı yok karnı tok zaten minyon bir bebek olduğu için kilosu az olduğu için gece beslenmesini doktorumuz kesmedi kızım da geceleri acıkıyor yani açlık durumuyla ilgili de bir sorunumuz yok ama sabaha kadar kurulu saat gibi saat başı uyanıyoruz. 1 yaş sendromu mu sizce sizler de benzer şeyler yaşadınız mı ve ne gibi çözümleriniz oldu tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkür ederim