saat 1de yatırdım 3de uyandı. şimdi kucağımda gidecek gibi. 2 haftadır böyleyiz anam ağladı 7 ay 3 günlük.🥴 atak haftasıymış. ne atağı bitiyo ne gazı ne dişi arkadaş anne olmak tamamen kendinden vazgeçmekmiş. ne uyku kaldı ne sosyallik. evi de bok götürüyor off of