umutugba
Benim oğlum 22 aylık olacak sadece Anne gel al ver diyor 2li cümle yok şuanlık. 1 2 3 hop demeye çalışıyor ama tam net diyemiyor. 10 aylıkken baba gel diye söyleniyordu şimdi baba dedirtemiyorum. Ama komutları iyi şükür kulak ,burun, gözler, ağız, lamba,yastık,perde,koltuk,tablo vb. şeyler nerde dediğimde gösteriyor, beni çok iyi anlıyor. Babasıda geç konuşmuş ona bağlıyorum. 24 aylık olduktan sonra devam ederse doktora götüreceğim.