Anneler yardımınıza ihtiyacım var. 1 aylık bebeğim. Formül mama kullanıyoruz sütüm olmadığı için. 2 gündür ishal oldu. Sarımsı renkteydi ve 6-7 kere yapmasında sakınca olmadığınj söyledi doktor. Bu gece en son yaptığı kakasının rengi beni çok telaşlandırdı sarı ama küf gibi yeşilli. Bilginiz varsa bu konuda bana yardımcı olun lütfen