Neredeyse tüm mamaları denedim 6.5 aylık ve 6500 kg malesef ekstra kg aldırana rastlamadım bi ara 120 cc içiyordu 60 a düşürdü sonra tekrar 90 cc oldu
Sma comfort ve optipro kabızlık yaptı
Aptamil presneo da ishal yaptı
Bebelac gold en çok kullandım bi ara kusma yaptı güncel gene ona döndüm
Bebelac kullandım tadını sevmedi sanırım 60 cc içti hep
Hipp keçi sütlü denedim kabız yaptı
Hipp organik kullandım oda kabız yaptı