Oğlum 2.5 yaşında akıcı konuşuyordu ama birkaç haftadır arada ilk kelimeyi uzatmaya başladı bazen böyle cümlenin devamı aklına gelmiyomus gibi oluyor. Mesela baba baba diyip duraklayip devam ediyor yada aaaanne gibi hafif uzatarak ama öyle bir kekemelik gibi de değil tam olarak anlayamadım normal midir (her zaman yapmıyor tabiki )