Kızlar merhaba 18 aylık oğlum var gece sürekli uyanıyor yarım saatte bir bunu geçtim uyku düzenimiz berbat ama gece beslenmesini kesemiyorum mama vermezsem eğer evi birbirine katıyor açlıktan ölüyormus gibi asla sakinlemiyor ve 2 saatte bir nerdeyse istiyor yenidoğan bebek gibi gece uykuya geçisle beraber 3 kez mama veriyorum artık kafayı yemek üzereyim deliksiz uykusu yok zaten ama beslenme işi çok yoruyor ve belki de bu yüzden deliksiz uykusu yok ama hani nasıl keseceğimi bilmiyorum bi ara su verdim gece kalkınca onu da istemedi