cLearQueen Hanımlar bugun 2.ay asılarinı olduk 3 tane.. sabah 10′da olduk bu saate kadar ates yapmadi biraz huzursuzluk var sadece… bu saatten sonr aates yapar mı sizin bebiste ne gibi belirtiler oldu acaba
elizannnnn cLearQueen biz de bugün olduk ama geç olduk ilk aşı geç oldu diye kızım 82 günlük yenı olduk sızın kaçıncı gün
aybukesimsek cLearQueen benim hiç bir etki etmemişti suan bebeğim 5 aylık ama ateşini devamlı kontrol edin bu saate kadar olmadıysa olmaz artık olursa biraz calpol verin geçecektir
zuhalsebu cLearQueen valla bize hemşire 2.gün bile olabilir dedi korkuttu ama kızımda olmamıştı oğlumda da olmadı boşuna korkutmuş yine de gece zaten kaldırıyordur dikkat edersiniz çıkar gibi olursa (Allah korusun) o zaman dikkat edersinizz
elifkesim cLearQueen ilk gün aşıdan 6 saat sonra huzursuzluk yapmıştı ama ertesi gün ateş yapmıştı bizde ilk 72 saati önemlidir bu arada. Vücud yoğun antikor üretiyor saat başı ateş kontrolü yapmanızı tavsiye ederim. Ayrıca calpolde evde mutlaka bulundurun. Evin ısı şartları müsait ise sadece bez ile yatırın.