Selam kizlar 2 bucuk aylik bebegim nezle oldu doktora gotrudum doktor illiadin burun damlasi yazdi 4 gun kullan dedi ama damlanin killanma talimatlarinda 2 yasin altindaki cocuklarda kullanmayiniz yaziyor eve gelince okudum gordum bende doktorun numarasi da yok ariyamadim icinizde kullanan var mi bu damlayi