uykucukoalaa Hasekihurremsultan1 çok geçmiş olsun inşallah birşey olmaz Allah’ın izniyle sorunsuz atlatin inşallah, kendinizi de suçlamayın olacağı varsa oluyor maalesef herşey
Hasekihurremsultan1 uykucukoalaa inşallah canım, evet öyle ama benim ihmalkarlığım ilacı ne diye bıraktım ki oraya 🤦🏻♀️
Hasekihurremsultan1 LezizeNine hayır olmadı siyah bi ilaç verdiler meyve suyuna karıştır içir dediler ama onuda kızım içmedi yarısını anca içirebildim. Yarın sabah tekrar götürücem kan vermeye
LezizeNine Hasekihurremsultan1 yine sonuçlar temiz çıkarsa korkmana gerek yok artık belki idrar veya dışkıyla atmıştır bile yediklerini
Hasekihurremsultan1 goktugeda evet bugün çok rahatsızdım ama kendi hastalığım aklımın ucuna bile gelmiyordu kızımdan dolayı o iyi olsunda gerisi önemli değil
girlmama Hasekihurremsultan1 bişey olmaz ben çocukken çokta küçük değildim 😂 çilekli şurubu buzlukta dondurup yemiştim ve 1 2 buz küpü de değil birazcık başım dönmüştü sadece
girlmama prensinanasi evet djkcmdkjfjd ana sınıfı mıydım neydim annemd enormal buz sanmış hep buz yemeye bayılırdım