Alibebek1 Kızlar selam kurutma makinesi alacağım Arçelikten almayı düşünüyorum Arçelik kullanıp memnun olduğunuz ürünleri kodları ile yazar mısınız.
alpik3461 Alibebek1 Hoover kurutma makinesi ni al bence kazanı büyük çokta güzel kullanışlı şuan indirimde olsa gerek bu marka bütün markalara bin basar vala bulaşık makinesi de ondan benim çok memnunum içleri büyük
Mommyhann Alibebek1 ama arçeliğin her kodundan hemen hemen herkes cok memnun sadece kg farkı var ısı pompalı olmasına dikkat edin sadece
Umutveannesi Alibebek1 ben Arçelik kullanıyorum. Çamaşır makinem 10 kg, kurutma makinem 9 kg. İki makina çamaşır yıkayıp kurutmaya ikisini bir atıyorum alıyor kazanı baya büyük. Memnunum hiç çekme ya da ıslak çıkma durumu olmadı. Arçelik 9 kg 900KMX S modeli
Alibebek1 alpik3461 askında bu markayı duydum memnun olanda var ama psikolojık sanırım bılındık bır marka almak ıstıyorum
Mommyhann Alibebek1 8 kg benimki kücülme yaşamadım şu zamana kadar 1 yıldır kullanıyorum. Isı pompası enerji tasarrufu acısından iyiymis
alpik3461 Alibebek1 buda bilindik marka ve çok yaygın şimdide çamaşır makinesini alcam asla pişman olmazsınız
Alibebek1 Umutveannesi ben sıyahlar ve grıler ayrı yıkıyorum ıkısını bir kurutmaya atabılır miyim Benımde az az oluyor yanı ıkısı I taolasam 1makıen olur
idilinannesi1 Umutveannesi merhabalar hangi programları kullanıyorsunuz bebek kıyafetleri ve kendi kıyafetleriniz için memnun kaldığınız hangi programlar 🥰
yagmurkokusu_ Umutveannesi Benimkide bundan herhalde yeni aldık ama hala depoda bekliyor nasıl iyi mi ?
Mommyhann Alibebek1 ben yumos kullanmıyorum o yüzden bilmiyorum ama makinenin alt kısmında makine kokusu var o kıyafetlere geçiyor bitince değiştiriyosunuz
Mommyhann Alibebek1 kg sunun cok yüksek olmasını istemiyosanız bence 8 kgluk ideal aralarda 4 5 bin fiyat farkı oluyor ve aslında hepsi aynı performansı gösteriyor. 10 kgluk çamaşır makinem den cıkanlar sığıyor mesela ve kurutuyor hepsini
Umutveannesi idilinannesi1 ne yıkarsam hepsini karma programa atıyorum ben başka program kullanmadım hiç 😂 günlük program var ona da attım bir kaç kere onda da sorun yaşamadım