Bebeğim birkaç güne 8 aylık olacak kilosu 7.600 civarında. Daha önce gittiğim doktor kilosunu düşük bulmuştu. En son gittiğim doktor normal dedi ama bakıyorum insanlar bu çocuk niye gelişmemiş yok küçük kalmış tarzı konuşuyorlar iyice moralim bozuluyor. Daha tam oturamıyor koltuğa tutunup ilerleyemiyor. Zayıf olduğundan sanırım. 🥺 çok fazla yiyen bir çocuk değil bir de hareketli ve uyumuyor nasıl kilo aldırabilirim ? 😔