aysebb akblf Yan etkisi o merak etmeyin ebemiz bize olabilir demişti fakat tamamen vücudunu sararsa doktora götürün demişti. Bazı bölgelerdeyse sadece bu yan etkisi telaşa gerek yok
ahsenduru_2 ebru5261 muhakkak başka iyi bir doktora görünün tekrardan çok onemli. Çunku bazı doktorlar yanilabiliyor guvenilmiyor
ebru5261 SooMin 1 yaşında işte 2 yaşında olunca getir dedı baska yere götürsem mı bebekelrde normal mı kafama takıkdı
3kedili2bebekli akblf bana doktor bunun Cook normal demişti 1 hafta içinde kızarıklık ateş huysuzluk göreceğiniz bir gün olacak demişti ben 1 yaşında uaptirdim bu arada
Ayse5100 ezgiii12490 evet 1 yaşında yaptırdım çok şükür bir sıkıntı olmadı Sivas’ta yaşıyorum şuan 22 aylık
Ayse5100 ezgiii12490 bence alakası yok tamamen sizle alakalı yaptırmak istemezseniz yaptırmazsnz. Size yaptırın dye öyle demiş olablrler. Bebeğiniz kaç aylık
ezgiii12490 Ayse5100 9 ay 13 günlük canm yaptirmicam bende balikesirde yaşıyorum 12 ayda aynı aşı bir daha var