rabia2_ 2 ay kadar önce eczacı önermişti oturduğum yerde. Araştırmadan almak istemedim. Oğlum 16 aylık gece 00.30, 00.40 gibi uyuyodu. Gündüz uykusu pek fazla yoktu. Bi kere verdim komşudan alıp sonrasında tedirgin oldum bisey olursa diye. Araştırdım baya bi çoğu çocukta yan etkileri çok fazlaymış. Mesela komşum 3 yaşında oğluna vermiş onda bacak ağrısı yapmış sabaha kadar çocuk yatamamış, bacaklarını göstermiş hep. Ve çoğu anne bu damlayı kullandıktan sonra çocuklarında ciddi sıkıntılar çıkmış. Kullanılmasını doğru bulmuyorum. Artık oğlum uyusun diye de zorlamıyorum.