prenses_prens_Annesi Huma_kus34 ilerde yapamam demi küçükken olması gerekiyordu bide kurs da daha iyi olur kendi kendime çok zor gibi
Huma_kus34 prenses_prens_Annesi evet büyüyünce kendı isterse olur tabıkı ama cocukken anne ailede bıtıyo iş cok sabır istıyo ama hafızlıgı severek yapması lazım zorla olmuyo yanı
prenses_prens_Annesi Huma_kus34 yaş ilerledikçe de akla zor giriyo falan ondan şimdi 29 yaşındayım zaten .bide doğru şekilde ezberlemek gerekiyo .keşke küçükken gitseymisim kursa ama geçti artık 😔
prenses_prens_Annesi Huma_kus34 önceleri bı başlamistim bekarken .birinci cüz un son sayfasını ezberlediydim devamı gelmedi malesef
Huma_kus34 prenses_prens_Annesi ay yanlıs okumusum 😆 yanı istek varsa ıcınde buyukkende yapılıyor ne hafız olmus teyzeler gordum 🤎