Lavinyaam- Merhaba arkadaşlar bu gün oğlumun 3. Ay aşılarına başlandı önce bexseroyu yapı doktorumuz cumada rotavirüs aşısı var bexsero çok huzursuzluk ve ateş yapıyor rotadada aynı etki var mı ?
Minigiimm_ Lavinyaam- neden ayrı günlerde yapılıyor bizim bexsero nimenrix rota üçüde aynı gün oldu ateş oldu 39:2 ye kadar yükseldi ılık duş aldım ince giydirdim calpol de 4 saat arayla verdim geçti çok şükür
3kedili2bebekli Lavinyaam- yok rota biraz gaz yapabilir onun huzursuzluğu olur ama geçici merak etmeyin
ilay-mom Biz dün 2nci dozları olduk bir sıkıntı yaşamadık ama bexero ateş yaptı hafif 6 saat ara ile calpol vermiştim