Kızım 6 gün sonra 1 yaşına giricek doğduğundan beri hep uyku sorunumuz var uyumak istemiyor çok sık uyanıyor gündüz uykularını çok kısa uyuyor gibi. Herkes uyku eğitimi dediği için önce kendim denemek istedim dün 45 dk sürdü uyudu ama bugün 40 dk bi uğraştım uyumayınca uyku bitti diyip odasından çıkardım tekrardan yarım saat oynadık yine yatırdım ve bu seferde 1 saat sürdü. Nasıl uyutmak lazım, nerelerde yanlış yapıyorum akıl verir misiniz ?