Kişisel bakımın önceliğin olursa daha iyi hisseder güne daha güzel başlarsın psikolojikmen. Evinde temiz olur yemeğinde hazır. Ama biz ertesi günü yine yemek temizlik çocuk hep aynı rutin diye ta bi önceki geceden düşünüp ruh sağlığımızı bozduğumuz için sabahına evi halledebilirsek şükür ediyoruz.😅 Bazen şart önceliğin hep kendin ol. Bu hayat kimse için kendini yıpratmaya deymiyor bazen de amaaan bugün de böyle kalsın , dursun diyebilmek lazım 🌸