Benim oğlum yaklaşık bir ay önce geçirdi poposunda çıkmaya başladı önce sonra elinde ve ayağında en son da ağzında bir tane gördüm doktor ilaç vermedi kaşıntısı olsa krem yazacaktı kaşıntısı yoktu ama iştahı kesilmedi oğlumun 23 aylık sizinki küçükmüş iştah giderse sıvı kaybı çok olursa yatması daha iyi