Başlarda hep gögüs ucumu çıkarmaya uğraştım şırınga ile ya da emzirme öncesi sağım yaparak. Baktım bu şekilde olmuyor, silikon ile emmeye başlıyorduk biraz emdikten sonra silikonu çekiyordum direk biraz gögüs ucuda çıkmış oluyordu, bu şekilde 1 hafta gibi bir sürede alıştı. Büyüdükçe emme kuvvetleniyor zaten. 10 aylığız hala gögüs ucum sadece emerken cıkıyor emme bittiği an geri içe çöker 😅