ozlemky Merhaba arkadaşlar ek gıdaya başlamaya az kaldı. Weewell buharlı pişirici mi Philips mi tercih ettiniz kullanan arkadaşlar ? Tavsiye olarak hangisini önerirsiniz ?
Merve ozlemky wasabi almayı düşündüm ama annem her cocuk buharda pişeni yemiyor aparatla bir deneyelim yerse alalım dedi. Valla buharda pişen hiç bir sebzeyi yemedi kızım. O yüzden Avent wasabi almadım
ozlemky Merve tam denk gelmiş sizin o zaman boşuna almamış olmuşsunuz. Bende ilk öyle denesem alsam mı dedim şimdi indirim var kafam karıştı 😐