Bebegım 33 hafta doğdu 3 haftadır küvözdeydı sımdı normal odada . Bıberonu agır ve az az ıcıyor. Memeyıde ⅘ cekıyor tamam . Doktor yemeyı duzeltırse çıkaracağını soyledı . Bebegı premature olup yeme problemını ne kadar zamanda aştınız nasıl oldu benı bılgılendırın lütfen