hliony yaranizi geçirmez belki ama o sızlamaya çare olur.Adaçayini (sallamayla yaptim ben)göğüs pedlerine döküp, memenize buzdolabı poşetiyle sabitleyin.Bebiş emene kadar kalsin.Bir pamukla hafif silin.Sonra emziren.Beni çok rahatlatmişti.Sonra da krem sürüyordum.Gecirdi.