zeymerah Kızlar emzirmeyi bıraktırdım , 1 hafta oldu gögüslerim çok feci halde şiş :( sagma diyolar ama ben agrısına dayanamıyorum. Buz felan koydum , masaj yapıyorum ama yok şiştikçe şişiyor. Tahminen bu süt ne zaman gideer bu şişlik ne zaman iner ya
bikahveicelimmi zeymerah ben sagmistim ilk 1 hafta yani aci hissi gidene kadar. Yatamiyodum acisindan birak yatamamayi ayaktayken bile rahatsiz ediyordu. Gunde 1 kere sagiyordum 1 hafta sonra falan o rahatsizlik hissi gitti zaten sagmayi biraktim.
mybabyberatiko zeymerah duştayken tarak ile göğsünü geriye doğru tara, bir de lahanaları soğuk suyla yıka sapları kes ikiye böl biraz buzlukta beklet iyice soğuduktan sonra sütyenin içine göğsünü kavrayacak şekilde yerleştir yapraklar ısınana kadar beklet sonra al. Bu yöntemler bende işe yaradı, bi deneyin
zeymerah bikahveicelimmi bende dayanamadım ilk 2-3 gün sagdım ama sonra sagma çogalır dediler. Şimdi nerdeuse 4 gündür felan sagmadım öyle dedikleri için ama mahvoldum elleyemiyorum bile öyle fena haldeyim sagıcak gibiyim az az
merii01 Ben göğüs pompası ile az az sagmistim günde 2 defa sonra da sıcak suyun altında biraz göğüslerimi sagdim sonra yavaş yavaş çekildi süt ağrısı çok fazla ise biraz sağ bence bebek etmediği sürece çoğalmaz zaten
zeymerah merii01 bende öyle düşünüyordum da çogalır dedi çevremdeki herkes oyüzden sagmadım ama mahvetti beni
svncgldgn zeymerah bilmiyorum net ama sanırım sargı bezi ile sarınca süt dolamıyor zamanla da çekiliyor bi araştırın isterseniz sadece 1 2 kez duydum size de yazmak istedim bir de sütün kesilmesini sağlayan ilaçlar var eczaneden doktora danışıp kullanabilrisiniz
zeymerah svncgldgn ay yok ya öyle tarz ilaçlar kullanmak istemem artık bu devirde böyle şeylere güvenim kalmadı🤷🏼♀️ yine de teşekkür ediyorum şu sargı bezi olayını araştırayım bi hemen🌸