Kanamam oldu hastaneye gittim bebegin kalp atışı vardi cok şükür progrsestan verdi yolladı dikkat et dınlen dedi eve gittim kullandim 3 günün sonunda bitti o akşam tekrar pıhtıli bi kanamam başladı tekrar gittim hastaneye yatırdılar yatırdıkları gece aşırı büyük pıhtılarla kanamam oldu sabaha karşı siddeti durdu azaldi dun hastaneden çıktım hala lekelenme şeklinde oluyo ama hala korkuyorum her an yine acilcak diye doktor her an düşük yapabilirsin dedi boyle yada benzer bisey yaşayıp sağlıklı dogum yapanlariniz varmi biraz umuda ihtiyacım var